Convert

In de convert fase van Inbound Marketing gaat het erom jouw websitebezoekers te betrekken bij je bedrijf, diensten en producten. Als je daarbij de juiste tools inzet om contactgegevens van deze bezoekers te verzamelen, zorg je ervoor dat je in contact kunt blijven met deze bezoekers – die nu zijn veranderd in leads. Iemand die nu besluit een naam en email adres achter te laten besluit later wellicht om een product of dienst van jou af te nemen.

Ga in gesprek met jouw doelgroep op de kanalen waar zij zich bevinden – zoals email, chat bots, Facebook messenger of WhatsApp. Plaats calls to action (CTA’s) en formulieren op landingspagina’s en biedt jouw doelgroep een interessant offer in ruil voor hun contactgegevens – zoals een digitale brochure, een checklist of een ebook.

Ik wil sparren over mijn convert-fase

Contact

contact@anotherconcept.nl
0481 74 50 96

Bezoekadres

Industrieweg Oost 13-A
6662NE, Elst

Ontvang een gratis webanalyse en kom erachter of jij al waardevolle contacten verzameld!

Zit jouw chat bot goed in elkaar?

Haal jij alles uit je CTA’s?

Is jouw content offer interessant genoeg?

Ik wil een gratis analyse

* indicates required